5D филмово изживяване в нова кампания на Tide и Marvel Studios (видео)

Марката перилни препарати Tide и Marvel Studios обединиха сили за нова кампания, озаглавена „Collateral Stains“, насочена към съпътстващите петна. Съвместните усилия с Marvel Studios пристигат преди премиерата на “Captain America: Brave New World”, който се очаква да постигне общи приходи от $650 милиона, пише Marketing Dive.
„Collateral Stains“ рекламира Oxi Boost Power Pods на Tide и включва социално и телевизионно съдържание, показващо как хората в Marvel Cinematic Universe (MCU) се справят с досадни петна. В „Mango Smoothie“ Ред Хълк и Сам Уилсън, новият Капитан Америка, се дуелират преди битката да накара мъж (актьорът Грег Търкингтън, който играе мениджъра на Баскин-Робинс в „Ant-Man“) да разлее смути върху себе си. Въпреки това, с Oxi Boost Power Pods, бъркотията се почиства бързо.
Tide ще бъде домакин на събитие на 13 февруари в Бруклин, Ню Йорк, на което присъстващите ще бъдат сред първите, които ще видят най-новия филм за Капитан Америка и ще изпитат на свой гръб петна, сякаш са част от филма. Например, ако Капитан Америка разбърка мръсотия, публиката също ще се изцапа или ако енергична битка доведе до кални петна, зрителите ще получат кал по дрехите си. Потребителите могат да участват за шанса да се включат в изживяването, организирано в Zero Space в Бруклин, като коментират избрани публикации на Tide в Instagram с хаштага #TideSweeps.
Последният филм на Marvel дебютира по кината на 14 февруари, припомня изданието.
Базата от лоялни фенове зад MCU предоставя ценна възможност за марките, които се опитват да разширят връзката си с потребителите. Редица марки миналата година, включително Heinz и Heineken, си партнираха с „Deadpool & Wolverine“. Миналия април Coca-Cola си сътрудничи с Marvel за телевизионна реклама, дигитални колекционерски предмети, награди и завладяващо изживяване с добавена реалност.
Отвъд връзката с Marvel, Tide интегрира марката си в други културни елементи. Тя редовно рекламира около Националната футболна лига и миналата есен дебютира с #TideTackles, най-богатото на съдържание усилие с професионалната футболна лига до момента.
Компанията майка на Tide - P&G, която също притежава Bounty, Crest и Dawn, отчете нетни продажби от 21,7 милиарда долара, което е спад от 1% на годишна база през първото тримесечие на фискалната 2025 г.
Източник: Джесика Дейо за Marketing Dive
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Урсула фон дер Лайен: Западът, какъвто го познавахме, вече не съществува
ЕС |Акциите на малка медийна група скочиха с 350%, след като синът и снахата на Тръмп инвестираха в компанията
Бизнес |Лекари имплантираха най-малкото изкуствено сърце в света на 7-годишно дете
Наука и Здраве |Алтернативни инвестиции: Как работи пиратската борса в Сомалия?
Любопитно |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.