Новини

Next Level HR 2025: Лидерство в новата реалност на пазара на труда

Светът на човешките ресурси е в динамична промяна, задвижван от напредъка на изкуствения интелект (AI), демографските предизвикателства и икономическите сътресения. Next Level HR 2025 ще събере водещи експерти и лидери, за да разгледа ключовите въпроси пр...

Next Level HR 2025: Лидерство в новата реалност на пазара на труда

Маркетинг или качество - кое е по-важно?

Маркетинг или качество – кое има по-голяма тежест за потребителите в България? Това бе основният въпрос, зададен от Петър Дяксов, управляващ партньор и маркетинг директор, SEOMAX, по време на втория дискусионен панел от провелия се днес Седми годишен фору

Маркетинг или качество - кое е по-важно?

Всяка втора компания у нас иска да използва AI, но не го прави

Всяка втора компания в България иска да използва изкуствения интелект, но не го прави. Докато в това време около 73% от компаниите в глобален аспект вече генерират ползи и приходи от интегрирането на технологията Това каза Жельо Пенчев, директор "Биз...

Всяка втора компания у нас иска да използва AI, но не го прави

Кой е клиентът на бъдещето?

Няма среден потребител, има специфичен потребител, но той може да бъде управляван. Ще ви чуят тези потребители, на които сте говорили на вашия език, който е общ с техния език. Това заяви управителят на маркетингова агенция „Прогрес консулт“ Росен Кутелов,

Кой е клиентът на бъдещето?

Българският износ изпитва затруднения след пика през 2022 г.

България устойчиво изпреварва средния растеж в ЕС. Растежът на БВП в България през 2024 година се дължи на потреблението на домакинствата, докато инвестициите в основен капитал и износът са в застой. Това заяви Петър Ганев, старши изследовател, ...

Българският износ изпитва затруднения след пика през 2022 г.

Д-р Бойко Таков: Малките и средни предприятия са основен двигател на българския износ

Д-р Бойко Таков е изпълнителен директор на Изпълнителната агенция за малки и средни предприятия. Той ще вземе участие в Седмия годишен форум "Производство и търговия", който списание Мениджър организира утре, от 9.00 в Capital Fort. ...

Д-р Бойко Таков: Малките и средни предприятия са основен двигател на българския износ

Диана Жекова: Все повече потребители виждат лукса като начин да повишат самоувереността си, да постигнат определени цели, да живеят по-здравословно 

Диана Жекова е мениджър Бизнес Развитие за България на Луксозни продукти L’Oréal,  чието портфолио  включва марките Giorgio Armani, YSL, Lancôme, Prada, Valentino. В областта на луксозната козметика работи от над 20 години.   ...

Диана Жекова: Все повече потребители виждат лукса като начин да повишат самоувереността си, да постигнат определени цели, да живеят по-здравословно 

Доц. д-р Щерьо Ножаров: Въвеждането на цифрови технологии може да подобри производствената ефективност 

Доц. д-р Щерьо Ножаров е доцент по икономическа политика и макроикономика, магистър по финанси и магистър по право. Той е редовен преподавател в УНСС и научен секретар на катедра „Икономикс“ (януари 2021г. - февруари 2025г.). От началото на 2024 г. е също

Доц. д-р Щерьо Ножаров: Въвеждането на цифрови технологии може да подобри производствената ефективност 

7-и годишен форум "Производство и търговия": Възможности и предизвикателства в глобалната икономика

За седма поредна година „Мениджър“ организира форум "Производство и търговия", който събира водещи експерти за дискусии по актуални въпроси, свързани с развитието на българското производство и търговия в контекста на глобалните реалности. ...

7-и годишен форум Производство и търговия: Възможности и предизвикателства в глобалната икономика

Жельо Пенчев: Съвременният бизнес се сблъсква с няколко ключови предизвикателства, за които AI предоставя ефективни решения

Жельо Пенчев е директор "Бизнес развитие" в СофтУни с над 15-годишен опит в разработването на успешни стратегии и намирането на решения за комплексни бизнес предизвикателства. Неговият задълбочен аналитичен подход и богат опит в работата със стотици компа...

Жельо Пенчев: Съвременният бизнес се сблъсква с няколко ключови предизвикателства, за които AI предоставя ефективни решения

Габриела Руменова: Цената все още е главен мотив при решението за покупка

Габриела Руменова е доктор по „Журналистика“, бакалавър по „Връзки с обществеността“ и магистър по „Електронни медии“ в СУ „Св. Климент Охридски“. Има специализации в сферите на аудио-визуалните изкуства и фотографията. Интересите и са в областта на интег...

Габриела Руменова: Цената все още е главен мотив при решението за покупка

7-и годишен форум „Производство и търговия“: Растеж и иновации

Как българското производство се адаптира към глобални промени? Как AI трансформира маркетинга и търговията? Кой е клиентът на бъдещето? Тези и още ключови въпроси са във фокуса на форумът, който събира на едно място водещи икономисти, предприемачи и експе...

7-и годишен форум „Производство и търговия“: Растеж и иновации
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | > >|

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

календар
Януари
Февруари
Март
18.03.
7-и годишен форум Производство и търговия
Април
15.04.
Next level HR 2025
Май
15.05.
16-и зелен и енергиен форум
Юни
03.06.
4-та годишна конференция за строителство и инвестиции
04.06.
Галавечер Хоризонти 2025
12.06.
12-и национален Фарма форум
Юли
Август
Септември
27.09.
Калпазанска есен 2025
Октомври
02.10.
Modernity Yellow party: Карнавал на времето
07.10.
8-и банково-финансов форум
14.10.
Technovation 2025
Ноември
Декември
03.12.
2-ри годишен форум за транспорт, логистика и спедиция
31.12.
Събития на Мениджър 2025