Откриха първата приказка на Ханс Кристиан Андерсен

Ранен труд на любимия детски автор Ханс Кристиан Андерсен бе открит на дъното на сандък в сграда близо до родния град на писателя, предаде Би Би Си.
Става въпрос вероятно за първата приказка, написана от Андерсен. Тя е озаглавена „Лоената свещ” и в нея се разказва за една чудесна свещ, която постепенно става мръсна и нелицеприятна, докато накрая хората не виждат вътрешната й красота и запалват огъня й.
Ръкописът вероятно е създаден от автора на „Грозното патенце” около 1820 г. Той е посветен на „Г-жа Бункефлод, от предания й ХК Андерсен.” Експертите смятат, че въпросната дама е вдовица, която писателят е посещавал като дете и е взимал книги назаем от нея.
Приказката „Лоената свещ” веднага бе преведена на английски. Можете да я прочетете тук!
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Бившият британски премиер Лиз Тръс стартира собствена социална мрежа
Свят |Държавният секретар Рубио и спецпратеникът Уиткоф отиват във Франция за разговори за Украйна и Иран
Свят |Съдят Google за 5 млрд. паунда заради злоупотреба с „почти пълно господство“ в интернет търсенето
Технологии |Световното производство и потребление на вино се сринаха до най-ниските си нива от 1961 година
Бизнес |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.