Как собствениците на малък бизнес могат да се възползват от големи събития

Как собствениците на малък бизнес могат да се възползват от големи събития

Международни спортни събития, концертни обиколки, конгреси и други монументални събития редовно осигуряват много желани стимули за местните икономики. Миналото лято Бионсе, Тейлър Суифт и Барбенхаймер добавиха около 8,5 милиарда долара към икономиката на САЩ през третото тримесечие на 2023 г., а Летните олимпийски игри през 2024 г. биха могли да генерират до 10,7 милиарда евро икономически ползи във Франция по-късно тази година.

С началото на нова календарна година на събития, ето четири стратегии, които собствениците на малък бизнес могат да използват, за да се възползват. 

Създавайте тематични стоки и услуги 

Повечето хора, пътуващи за голямо събитие, искат да се потопят във вълнението и да се върнат с лични сувенири или подаръци. Това уникално търсене предоставя възможност на собствениците на малък бизнес да бъдат креативни.

Миналата година пекарни в близост до киносалони създадоха розови сладкиши с мотиви за Барби, а ресторантите се възползваха от икономическата мощ на Swifties, като декорираха в съответствие с „ерата“. В Хюстън баровете се подготвят за мъжкия баскетболен турнир на NCAA, като пускат училищни бойни песни, за да привлекат посетители. В Бостън, Чикаго и Ню Йорк търговците на дребно пуснаха отстъпки за стоки с тематиката на маратона. В Лас Вегас очакваме да видим казина, хотели, барове и ресторанти да променят менютата си, за да предложат ястия на ниво шампионат и коктейли в деня на играта.

Каквото и да е събитието, бъдете добре запознати защо хората пътуват на самолети, за да присъстват на дадено събитие, бъдете креативни и се възползвайте от вълнението на присъстващите.

Предлагайте целеви промоции и отстъпки 

Въпреки че събитийнният туризъм носи свежа енергия, престоят в град - да не говорим за пътуване до и посещение на голямо събитие - може да навреди на банковата ви сметка. След като са похарчили малко състояние, само за да стигнат до там, много посетители на събитието ще търсят да си купят нещо малко на изгодна цена.

Това е добър знак за собствениците на фирми, тъй като има възможности за привличане на клиенти с интелигентни отстъпки и промоции. Няколко основни фактора, които трябва да имате предвид при прилагането на промоция, са времето, целевата аудитория и обхватът. Помислете за партньорство с други местни фирми, за да увеличите максимално обхвата си. 

Трябва също да планирате промоциите си около събитието. Ако сте бар, хотел или търговец на дребно близо до мястото, предложете happy hour преди събитието, специални цени през уикенда или артикули с отстъпка. Други доставчици на услуги в близост до приемащия град също имат възможности. Личните треньори могат да предложат намалени цени на хората, които посещават града, или фотографите могат да предложат да направят снимки на хора извън събитието. Има много начини да привлечете притока на клиенти във вашия бизнес, без да се налага да се отклонявате твърде далеч от традиционните си промоционални усилия.

Планирайте допълнителни събития 

Знаковото събитие, за което хората се стичат в града, не е необходимо да е единственото нещо, което очакват с нетърпение. Чрез планирането на допълнителни събития вашият бизнес може да бъде и дестинация, където се изразходва енергията извън града.

В допълнение към подобряването на продажбите, събиранията могат да ви помогнат да изградите по-силни взаимоотношения с вашите клиенти. Помислете от какво се интересува очакваната публика, направете събитие от това и покажете признателността си на всички, които са се появили там.

Не е нужно да ограничавате дейностите до подготовката за голямото събитие. Помислете дали да организирате парти за феновете. В зависимост от събитието, някои фенове може да се стремят да поддържат партито. Ако случаят е такъв, може би е подходящо парти за победата на печелившата фен база или местна кавър банда, която свири на бис.

Помислете и за логистиката 

Независимо от начина, по който предлагате бизнеса си на посетителите, трябва да сте готови да се справите с променената бизнес среда по време на голямо събитие. Увеличените тълпи могат да бъдат или възможност, или бреме за вашия бизнес, така че помислете дали ще се възползвате от наличието на допълнителен инвентар, персонал или работно време, за да сте сигурни, че ще се възползвате от момента. Проявяването на креативност с временни имена и дизайни на продукти е чудесен начин за стимулиране на бизнеса, но внимавайте да не нарушите и законите за лицензиране и авторско право.

Събития могат да бъдат едни от най-вълнуващите части от пътуването на предприемача. Ползите, които биха могли да имат за вашия бизнес, са безкрайни, така че им се насладете и се стремете да се възползвате напълно.

Източник: Шарън Милър, президент на малкия бизнес и ръководител на специалното банкиране и кредитиране, което включва надзор на кредитирането на потребителски автомобили в Bank of America. Освен това тя е член на оперативния комитет на управлението на компанията, за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова                                                         

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
Борисов с предложение към ПП-ДБ: Атанас Атанасов да бъде председател на НС, той - премиер
Скуката – тайната съставка на успеха
Тръмп назначи бивш експерт на Сорос за министър на финансите и някогашен футболист за градоустройството
Lexus отбелязва 25 години от „December to Remember“ с носталгични реклами
Цитат на деня
The Washington Post: Генералният секретар на НАТО предвижда да обсъди с Тръмп решение за войната в Украйна
Шефът на OpenAI Сам Алтман спечели само 76 хиляди долара за миналата година, имението му е за 27 млн.