Estée Lauder стартира глобална кампания за съня за красота

Estée Lauder стартира глобална кампания „Beauty Sleep Dupe“ с участието на Кристен Бел, предава Marketing Dive.
Усилията популяризират Advanced Night Repair Serum на марката и се съсредоточават около твърдението, че продуктът видимо възстановява кожата на лошо спящите, като „подвежда“ – или почти възпроизвежда – самия сън за красота. Бел участва в два 30-секундни спотове, показващи възможностите на продукта.
В първия видеоклип Бел – самопровъзгласила се за „хронично будна“ майка – се запознава с Advanced Night Repair Serum и внезапно се оказва заклещена в цикъл в стил „Денят на мармота“, където непрекъснато се събужда с идеално гладка кожа, въпреки че е спала по-малко от 8 часа.
Заедно двата спота могат да помогнат на Estée Lauder да се свърже с ключова по-млада аудитория, особено с други майки от поколението на милениалите като Бел, които разбират твърде добре въздействието на по-малко от 8 часа сън.
Родителят на Estée Lauder продължава да работи по стратегия за преструктуриране, според която наскоро бизнесът обяви планове за съкращаване на между 5800 и 7000 работни места, или до 11% от глобалната работна сила. Ходът, който разшири предишните усилия за промяна, дойде само месец след като новият главен изпълнителен директор Стефан дьо Ла Фавери пое най-високия пост.
Други аспекти на преобръщането на Estée Lauder Companies включват увеличени инвестиции в реклама, по-голямо опростяване и ускоряване на някои процеси, докато други услуги се възлагат на външни изпълнители. Компанията наскоро си партнира с Adobe, за да усъвършенства стартирането на своите дигитални маркетингови кампании чрез генеративен изкуствен интелект. Нетните продажби на Estée Lauder Companies за тримесечието, приключило на 31 декември, са спаднали с 6% на годишна база до 4 милиарда долара.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.