5 рекламодатели на наградите „Оскар“ се обединиха за хитова мултибранд кампания

5 рекламодатели на наградите „Оскар“ се обединиха за хитова мултибранд кампания

97-те награди „Оскар“ отпразнуваха някои от най-големите филмови издания за годината, като същевременно представиха хитова мултибранд кампания. Усилието, съсредоточено върху каскадьорската работа, говори за нарастващата роля, която висококонцептуалната реклама играе около събития на живо, които служат като едни от последните бастиони за гледане на телевизия. Хост мрежата ABC е собственост на Disney, чийто рекламен отдел помогна за разработването на кампанията. Сътрудничеството също така носи целенасочена насоченост, защитавайки често неизвестни професионалисти и град, който наскоро беше опустошен от горски пожар, пише Marketing Dive. 

Петима рекламодатели се обединиха, за да отдадат почит на холивудските каскадьори, най-голямото усилие за мултибранд в почти вековната история на шоуто за филмови награди, според съобщение за пресата.

Carnival Cruise Line, Kiehl’s, L’Oréal Paris, Mntn и Samsung пуснаха комбинирани шест спота в хода на шоуто, представяйки над 75 професионални каскадьори, изпълняващи сложни и доста опасни касдади по суша, въздух и вода. Каскадьор ветеран и режисьор Крис Денисън помогна за оркестрирането на кампанията.

Рекламният блиц на Оскарите, създаден в партньорство с Disney Advertising и редица агенции, отдава внимание на нарастващите призиви каскадьорите да бъдат признати като категория за награди и идва, когато Холивуд се възстановява от опустошителните горски пожари по-рано тази година. Всички реклами са заснети в Лос Анджелис след пожарите. 

Източник: Питър Адамс за Marketing Dive

Превод и редакция: Нели Тодорова                                

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ