LinkedIn подчертава значението на човешката връзка в съдържанието на AI (Инфографика)

LinkedIn сподели някои нови прозрения за нарастващото използване на генеративен AI в маркетинга и как търговците могат да гарантират, че тяхното послание е подобрено от най-новите инструменти на AI, без да се влияе от тях, пише socialmediatoday.com.
Основното безпокойство на този фронт е, че докато AI позволява по-широка гама от творчески възможности, много потребители се чувстват по-малко сигурни за това, което гледат, по отношение на автентичността, и че недоверието в генерираното от AI съдържание може да доведе до по-малко връзка във вашите съобщения.
За да сте сигурни, че увеличавате максимално използването на AI във вашите маркетингови материали, LinkedIn препоръчва на марките:
- Оптимизирайте за емоционална връзка – марките, които изграждат своето AI съдържание около човешката връзка, постигат 40% по-висок процент на ангажираност
- Разберете основните емоционални двигатели – реакциите на аплодисменти и любов доминират положителните отговори, което предполага, че публиката се свързва най-силно със съдържание, което вдъхновява и създава усещане за споделена цел.
- Радостта работи – Хумористичното съдържание доведе до 65% увеличение на степента на ангажираност и по-високи нива на запълване на форми за водещи клиенти.
- Носталгична връзка – Носталгията може да помогне да се очертае иновацията като следващата глава от позната история.
Това са някои ценни бележки, които по същество се свеждат до същото нещо, което казваме за AI от самото начало: ключът е в човешката връзка и подобряването на човешките елементи на вашия обхват с AI инструменти. Това може да звучи контраинтуитивно, но последният преглед на LinkedIn предоставя някои по-преки примери за това как да приложите това в действие.
За повече информация можете да резгледате инфографиката.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.