Най-скъпата книга в света отива на търг в Ню Йорк

„Птиците на Америка”, най-скъпата книга в света бе предложена на търг в Ню Йорк.
Първоначалната цена на уникалното издание от 1840 г. на американския орнитолог, натуралист и художник Джон Джеймс Одюбон е между 7 и 10 млн. долара, предаде РИА „Новости“.
На 35-годишна възраст Одюбон решава да нарисува всички птици на континента. Той е успял да открие и опише 25 нови вида. Издадени са само 119 екземпляра от книгата, като през 2011 г. едно от копията от първото издание на „Птиците на Америка” бе продадено за 11 млн. долара.
Уникалната книга е в четири тома и съдържа 435 ръчно изрисувани илюстрации на птици в реален размер.
Най-интересното в случая е, че бройки от най-скъпата книга има и в България. Две екземпляра от нея се съхраняват в пловдивската библиотека „Иван Вазов”. Те са купени преди повече от 30 години за по 200 лв.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Президентът на Италия влезе в болница
Свят |Блумбърг: САЩ смекчават исканията си към Украйна в преговорите за сделката за минерали
Бизнес |Бизнес перспективи: Балкански еднорози - колко са стартъпите с оценка от над $1 млрд. в региона?
Компании |Пощите на Хонконг спират доставката на пратки в САЩ
Бизнес |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.