Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Пощите на Хонконг спират доставката на пратки в САЩ

Пощите на Хонконг незабавно ще спрат да приемат колети, съдържащи стоки, които трябва да бъдат доставени до Съединените щати по суша и море, и ще преустановят обработването на въздушни пратки от 27 април, се казва в изявление на правителството на Хонконг.
„Съединените щати действат неразумно, тормозят и налагат незаконни мита“, се казва в изявлението. „Hongkong Post определено няма да събира никакви така наречени мита от името на Съединените щати“, обяви правителството на Хонконг.
Уточнява се още, че правилото няма да важи за пощенски пратки, съдържащи само документи. По-рано президентската администрация на САЩ обяви, че ще премахне безмитния режим за поща от Китай, включително Хонконг, от 2 май.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Бизнес перспективи: Ядрените планове на Европа остават на заден план заради скок при зелената енергия
Енергетика |Виктор Чучков-син на гости на „Софийски истории“
Общество |Годишната инфлация у нас над средната за ЕС и еврозоната
Икономика |Гласуват утре следобед втория вот на недоверие към правителството (обзор)
България |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.