Дженифър Лопес е най-влиятелната знаменитост в света

Дженифър Лопес е най-влиятелната знаменитост според годишната класация на „Форбс”. Миналата година певицата беше под № 50.Тази година тя се изкачи до № 1, побеждавайки медийния магнат Опра Уинфри и поп певците Джъстин Бийбър, Риана и Лейди Гага, които попълват първата петица.
42-годишниата Лопес има приходи от 52 млн. долара през последните 12 месеца и постоянно присъствие в медиите. Миналата година на върха на Топ 100 на знаменитостите в същата класация беше ексцентричната Лейди Гага. Опра Уинфри остава на второ място в тазгодишния списък, макар с приходи от 165 млн. дсолара, които далеч надхвърлят тези на латиноамериканката Лопес.
Джъстин Бийбър, които на 18 години и е под номер 3 в класацията е успял да направи 55 млн. долара през последната година. Риана, която за първи път попада в списъка е на четвърто място с приходи от 53 млн. долара. Други звезди, които са в звездния топ 100 са Ким Кардашиан (№ 7, с 18 млн. долара и много драма около развода си), Kло Кардашян (№ 73, с 11 млн. долара и популярно риалити шоу) и Аштън Къчър, чиято лична драма около развода му и професионалното му развитие с ролята му в "Двама мъже и половина" му дават място за първи път в списъка под номер 51 и с $ 24 млн. приходи.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Акциите на малка медийна група скочиха с 350%, след като синът и снахата на Тръмп инвестираха в компанията
Бизнес |Лекари имплантираха най-малкото изкуствено сърце в света на 7-годишно дете
Наука и Здраве |Алтернативни инвестиции: Как работи пиратската борса в Сомалия?
Любопитно |Украйна удължи с още три месеца военното положение и мобилизацията
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.