9 скрити детайла в продуктите на Apple

Продуктите на Apple са пословични с качествата на дизайна им и вниманието към детайла. Много дребни особености в тях обаче остават незабелязани, посочва Business Insider.
Някои от тези специфични технологични настройки на продуктите на Стив Джобс вършат работа на сравнително малка група от хора. Други са с чисто естетическа стойност.
Сред тях са:
Умен вентилатор. Когато настройката за диктуване с глас се включва в новите лаптопи Mac, автоматично се намалява вътрешната скорост на вентилатора, за да чуе компютърът по-добре гласа на човека.
„Дишаща“ светлина на „заспалото“ устройство. Apple разполага с патент от 2002 г., наречен „дишащ LED индикатор“. С него е патентовала „мигащ ефект на индикатор за „заспиване“, който имитира ритъма на дишане на човек“. Доказано, това оказва положителен психологически ефект върху хората наоколо.
Виртуални отражения. Преди Apple да интегрира камерите си iSight в iMac, по-старите версии на iMac разполагаха със скрит магнит върху длето. То закрепяше iSight перфектно върху повърхността на компютъра.
Лесно начало. Apple проектира лаптопите си така, че да могат да бъдат отваряни с един пръст, благодарение на специален жлеб в предния капак. Новите й модели имат нужда от малко повече време да се отворят.
Умни клавиши. Всеки MacBook Air и новите MacBook Pro са изработени така, че ако потребителят натисне клавиша Caps Lock, нищо да не се случва. За да предотврати инцидентни натискания на клавиатурата, Apple включва Caps Lock само, ако клавишът бъде задържан по-дълго.
Скрито Wi-Fi радио. За аудио и видео професионалистите, използващи оптични адаптери, Apple интегрира изход TOSLINK. Щом се включи в него оптичния адаптер, MacBook Pro автоматично се включва към TOSLINK, създавайки по-точен звук с висока резолюция.
Малко затъмнение. Когато се включи състоянието "Do Not Disturb" („Не безпокойте“), върху екрана се появява малък полумесец. Когато се натисне бутона за включване и изключване (on/off) на екрана пък се случва малка анимация със затъмнение.
Предпазващ бутон „Store”. Когато звучи песен в приложението за музика на iPhone, преди бе твърде сложно потребителите да се връщат към бутоните на менюто на смартфона. Пътят от „Now Playing” до „Artists” често отвеждаше до бутона „Store”, който пък водеше до изникването на iTunes. Apple вече предотвратява отварянето на iTunes от само от едно натискане на „Store” бутона, чрез специална защита върху него.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Президентът на Италия влезе в болница
Свят |Блумбърг: САЩ смекчават исканията си към Украйна в преговорите за сделката за минерали
Бизнес |Бизнес перспективи: Балкански еднорози - колко са стартъпите с оценка от над $1 млрд. в региона?
Компании |Пощите на Хонконг спират доставката на пратки в САЩ
Бизнес |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.