ЕС започна да се готви за търговска война със САЩ

Страните от Европейския съюз смятат, че началото на търговска война със САЩ е неизбежно, а Брюксел вече подготвя списък с американски стоки, които биха могли да попаднат под ответни ограничения. Това пише американската агенция Bloomberg, като се позовава на свои източници.
„ЕС смята търговския конфликт за неизбежен и е подготвил списък с американски стоки, върху които ще бъдат наложени ответни мита“, се казва в публикацията.
В Брюксел, според източниците на агенцията, се очаква, че нов кръг от мита от страна на САЩ е неизбежен, „и този път ще бъде по-лош от търговската война, която Тръмп предизвика през 2018 г.“.
Европейските служители са скептични относно възможността да възпрат Тръмп да отприщи търговски сблъсък, пише Bloomberg. Търговският конфликт може да „засегне всичко“: от стоманата и автомобилите до европейските технологични правила и данъчната политика.
Преди това френският външен министър Жан-Ноел Баро заяви, че Европа ще отговори на новите тарифи, които Тръмп може да наложи.
Става въпрос за искането на Тръмп по време на Световния икономически форум в Давос - той заяви, че предприятията трябва да произвеждат продуктите си в САЩ, ако искат да избегнат митата. В противен случай, заплаши той, компаниите „ще трябва да платят митата“
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Xpress Factoring - нов финансов инструмент предлага решение за експресно оборотно финансиране и ликвидност
Финанси |Рюте: Пътят на Украйна към НАТО остава необратим
Свят |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |16-и Зелен и енергиен форум: Новите правила
16-и зелен и енергиен форум |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.