Анастасия Мозер се оттегли от политиката

България
Обновена 10:30ч., 27.03.2011
Вчера, по време на втория редовен конгрес на партия „Обединени земеделци”, Анастасия Мозер се оттегли официално от политическия живот.
Лидерът на земеделския съюз заяви, че е крайно време да предаде щафетата на младите и посочи своя фаворит за нов лидер – евродепутата Петя Ставрева. Останалите двама кандидати – Милчо Илиев от плевенската организация и Балчо Балчев (главният редактор на в. „Земеделско знаме”) си направиха самоотвод.
Мозер заяви, че това, което я е зарадвало най-много през своята близо 20-годишна политическа кариера, е, че от диктатура България се превърна в член на Европейския съюз и НАТО.
Най-вероятно Анастасия Мозер ще замине окончателно за САЩ.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Бившият британски премиер Лиз Тръс стартира собствена социална мрежа
Свят |Държавният секретар Рубио и спецпратеникът Уиткоф отиват във Франция за разговори за Украйна и Иран
Свят |Съдят Google за 5 млрд. паунда заради злоупотреба с „почти пълно господство“ в интернет търсенето
Технологии |Световното производство и потребление на вино се сринаха до най-ниските си нива от 1961 година
Бизнес |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.