Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Nissan се отказа от преговорите с Honda

Японската компания Nissan Motors реши да прекрати преговорите за сливане с Honda Motors, съобщи Nikkei Asia.
„Водеха се преговори за модел на холдингова компания, но условията, като например дела за интеграция, не бяха договорени. Honda предложи вариант да направи Nissan дъщерно дружество, но поради силната съпротива вътре в Nissan бе решено преговорите да бъдат прекратени“, пише агенцията.
През декември 2024 г. автомобилните производители заявиха, че са се съгласили да започнат преговори за сливане в холдингово дружество до 2026 г. Предполагаше се, че в рамките на новата компания Honda и Nissan ще работят под собствените си марки.
Преди това стана известно, че японските автомобилни компании Honda, Nissan и Mitsubishi са загубили значителен пазарен дял в азиатските страни, където доминираха в продължение на много години. Причината е експанзията на китайските автомобилни компании.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Президентът на Италия влезе в болница
Свят |Блумбърг: САЩ смекчават исканията си към Украйна в преговорите за сделката за минерали
Бизнес |Бизнес перспективи: Балкански еднорози - колко са стартъпите с оценка от над $1 млрд. в региона?
Компании |Пощите на Хонконг спират доставката на пратки в САЩ
Бизнес |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.