Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Lufthansa купи 10% от нискотарифната airBaltic

Германската авиокомпания Lufthansa стана стратегически партньор на латвийския нискотарифен превозвач airBaltic, като получи конвертируема акция, съответстваща на 10-процентен дял. Споразумението беше подписано от представители на Lufthansa, airBaltic и латвийското министерство на транспорта.
Сделката възлиза на 14 млн. евро. Представителят на Lufthansa ще получи и място в борда на директорите на нискотарифния превозвач.
В изявлението за сделката се посочва, че в случай на първично публично предлагане, което airBaltic обмисля, акция на Lufthansa може да бъде конвертирана в обикновени акции, като делът на германската компания не може да бъде по-малък от 5 %. Отбелязва се, че споразумението ще разшири партньорството между двете авиокомпании по схемата „мокър лизинг“, т.е. Lufthansa ще наема самолети с екипажи от airBaltic като част от партньорството.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Времето: Слънчево с максимални температури до 24 градуса
България |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.