Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Bloomberg: Китай губи пазара си за луксозни марки, те се преориентират към Тайланд

Производителите на премиум-клас стоки са увеличили продажбите на тайландския пазар на фона на спадащото търсене в Китай, съобщава Bloomberg. Според агенцията китайската икономика в момента отслабва. На този фон марки като Christian Dior, Louis Vuitton и Porsche се преориентират към други азиатски пазари. По-специално, производителите са активирали канали за продажба в Тайланд.
Агенцията пише, че по този начин марките възнамеряват да компенсират спада в търсенето в Китай. Сега луксозните марки отварят собствени бутици и разширяват присъствието си в местните първокласни молове, отбелязаха агенцията.
През декември The Wall Street Journal (WSJ) изброи проблемите в китайската икономика. Според автора на публикацията в Китай има свръхпредлагане на мощности, поради което китайските компании намаляват цените, отлагат инвестиции и съкращават служители. В същото време потенциалните купувачи не бързат да правят покупки, очаквайки допълнително намаляване на цената на стоките.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Алтернативни инвестиции: Как работи пиратската борса в Сомалия?
Любопитно |Украйна удължи с още три месеца военното положение и мобилизацията
Свят |Бизнес перспективи: Ядрените планове на Европа остават на заден план заради скок при зелената енергия
Енергетика |Виктор Чучков-син на гости на „Софийски истории“
Общество |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.