Над 600 пациенти преминаха през травматологичните кабинети на „Пирогов“ за 3 дни

Общество
Обновена 11:45ч., 09.01.2017
630 пациенти са преминали през Спешните травматологични кабинети за деца и възрастни в УМБАЛСМ „Пирогов“ в София през последните 3 дни. Това съобщи за агенция „Фокус“ Мария Пойразова, говорител на болницата.
Тя уточни, че в бройката от 630 души се включват и вторичните прегледи на хора, които вече са пострадали и е трябвало да се върнат за контролен преглед.
По думите й се е наложило над 120 от пострадалите да бъдат настанени за лечение.
Пойразова уточни, че това са предимно хора в активна възраст. Най-честата причина за постъпването им са контузиите и травмите са в областта на китките, раменните стави, глезените и бедрата.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Съдят Google за 5 млрд. паунда заради злоупотреба с „почти пълно господство“ в интернет търсенето
Технологии |Световното производство и потребление на вино се сринаха до най-ниските си нива от 1961 година
Бизнес |Урсула фон дер Лайен: Западът, какъвто го познавахме, вече не съществува
ЕС |Акциите на малка медийна група скочиха с 350%, след като синът и снахата на Тръмп инвестираха в компанията
Бизнес |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.