Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Apple затвори магазините в Ню Йорк заради „Омикрон“

Apple обяви, че затваря всичките си 12 магазина в Ню Йорк Сити заради скока на случаите на болни с по-силно заразния вариант на коронавируса „Омикрон“ в САЩ.
Потребителите могат да посещават обектите, но само за да вземат онлайн поръчки. По-рано този месец технологичният гигант съобщи, че временно затваря три магазина в Щатите и Канада заради нарастване на заразените с COVID-19, предаде „Ройтерс“.
По същата причина служителите и клиентите бяха задължени да носят маски в магазините в САЩ.
В световен мащаб притесненията около варианта „Омикрон“ накараха големите компании да затегнат мерките. Съд в САЩ по-рано през месеца разпореди възстановяването на задължителното ваксиниране или тестване за COVID-19 в големи предприятия, което обхвана 80 млн. американски работници. Противниците на този ход се втурнаха към Върховния съд за отмяна на мерките.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Денят в цифри
България |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |НАП разширява списъка на стоките с висок фискален риск
Бизнес |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Безос изпрати годеницата си и Кейти Пери в космоса (видео)
Любопитно |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.