Проект 92 - новата платформа на Meta, която ще се конкурира с Twitter

Технологичният гигант Meta е показал на свои служители планове за социална мрежа, предназначена да се конкурира с Twitter, предаде Би Би Си, позовавайки се на запознати източници.
Тя може да позволи на потребителите да следват акаунти, които вече следват в Instagram - приложението на Meta за споделяне на снимки.
Новата социална мрежа може да привлече и потребители от децентрализирани платформи като Mastodon.
Говорител на Meta е потвърдил пред Би Би Си, че платформата е в процес на разработка.
„Проучваме самостоятелна децентрализирана социална мрежа за споделяне на текстови актуализации. Вярваме, че има възможност за създаване на отделно пространство, където творци и обществени фигури да могат да споделят навременни актуализации за своите интереси“, коментира говорителят.
Главният продуктов директор на Meta Крис Кокс каза, че вечe се работи по кода на платформата. Технологичният гигант има за цел да го пусне скоро, въпреки че не е посочена дата. Има спекулации, че това може да стане още в края на юни.
Онлайн се появиха и изображения на интерфейса на новото приложение.
First look at Twitter competitor app Meta's Project 92 ( Instagram )https://t.co/PpMCDg2HCL#Twitter #Meta #Instagram #Project92 pic.twitter.com/BZLj51TT4c
— Abhishek Yadav (@yabhishekhd) June 9, 2023
Източници от компанията казаха на BBC, че тези изтекли изображения са автентични. Ако крайният продукт изглежда така, то оформлението на тази нова платформа ще бъде познато на всеки, който прекарва време в Twitter.
Платформата, известна като Проект 92, може да се окаже по-сериозен съперник за Twitter на Илон Мъск, отколкото BlueSky или Mastodon.
Въпреки че и двете привлякоха потребители, разочаровани от Twitter, започването на социална мрежа от нулата е трудно начинание.
Но общността на Instagram е огромна. Meta казва, че има около два милиарда потребители – значително повече от около 300-те милиона, за които се смята, че използват Twitter - въпреки че конкретната бройка вече не може да бъде проверена.
Ако дори 25% от потребителите на Instagram могат да бъдат склонени да използват P92, то платформата моментално ще стане по-голяма от Twitter.
Meta признава, че черпи „вдъхновение“ от други продукти, въпреки че други използват не толкова ласкателни думи за подхода на компанията на Марк Зукърбърг. Stories във Facebook се базира на Snapchat, а Reels в Instagram наподобява TikTok.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Европейските борси се оцветиха в червено след предупреждение ASML, че митата на САЩ влошават перспективите*
Финанси |Heineken надмина прогнозите за продажби за първото тримесечие
Свят |Англия пуска 1600 км затворени за ремонт основни пътища, за да избегне задръствания за празниците
Свят |PwC спира работа в повече от дузина държави
Компании |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Байдън разкритикува Тръмп в първата си реч, откакто напусна Белия дом
Политика |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.