Мобилната реклама ще расте с още по-бързи темпове през следващите години

Мобилната реклама ще расте с още по-бързи темпове през следващите години

Мобилната реклама расте много по-бързо от останалите формати в САЩ, сочат данни на BI Intelligence, цитирани от Profit.bg.

До момента се наблюдаваше значителен дисбаланс между времето, което хората прекарват с мобилните си телефони и процента на заделяните бюджети на рекламодателите за мобилна реклама. Това, обаче, се очаква да започне да се променя. Мобилната реклама в САЩ се очаква да нарасне до 42 милиарда долара през 2018 година, което би означавало ръст от 43% на годишна база от 2013 година насам.

Най-важните компоненти на мобилната реклама включват социалните мрежи, видеата и търсенето. Рекламата при търсене и в социалните мрежи ще допринасят за най-голям дял от мобилната реклама през следващите години. Очаква се повишен интерес и към носими технологии като умните часовници.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Цитат на деня