Рекламите на Super Bowl LIX: Google

Google рекламира в Super Bowl с 60-секунден спот.
Марката сподели двуминутна версия на рекламата си „Мечтана работа“ на 6 февруари, предава Marketing Dive. Спотът проследява пътуването на баща, който използва Gemini Live на своя Google Pixel 9, за да тренира за предстоящо интервю за работа. По време на целия клип зрителите виждат бащата да черпи от опита си като родител, за да тренира отговорите си за интервюто.
Google допълнително ще пусне цифрови и социални реклами, които подчертават как Gemini Live на Pixel може да подобри изживяването на феновете. „Мечтаната работа“ и заобикалящата я реклама са създадени от творческите екипи на Google и разширяват наскоро стартираната кампания на Pixel „Сега говорим“.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.