Рекламите на Super Bowl LIX: Booking.com

Booking.com се завърна в Super Bowl с 30-секундна реклама, излъчена през четвъртата четвърт. Спотът постави началото на най-новата итерация на марката от нейната кампания „Booking.yeah“, предава Marketing Dive.
Най-новата кампания включва набор от герои, от обикновени пътници до културни икони като The Muppets. Криейтивът за усилията е разработен от Zulu Alpha Kilo, докато Mindshare управлява медийната стратегия и планиране. Кампанията ще обхваща телевизия, стрийминг, онлайн видео, аудио, платени социални и собствени канали.
На 31 януари марката сподели пълната си реклама, озаглавена „Get your stay ridiculously right“. Видеото започва с различни герои от The Muppets на плажа, преди Miss Piggy да поиска престой, който е „по-бутиков“. След това се вижда семейство, което иска престой, който е по-подходящ за семейството, докато бъдеща булка иска нещо по-малко подходящо за семейството – искания, които платформата за пътуване приема.
Най-новият спот на Booking.com бележи четвъртата реклама на туристическия сайт по време на голямата игра. През 2024 г. марката пусна 30-секундна реклама с участието на Тина Фей.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Какво наистина мислят вашите клиенти?
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Какво наистина мислят вашите клиенти?
Маркетинг |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Уникални снимки на животни, уловени в точния момент
Свят | Advertorial |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |Цитат на деня
Цитат на деня |Денят в цифри
България |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.