Красиви феи правят чудеса в Коледната реклама на Marks & Spencer (видео)
Едно от дългоочакваните рекламни събития във Великобритания преди Коледа вече е факт.
Британският моден бранд Marks & Spencer представи тазгодишната си Коледна реклама. Кампанията интригува наблюдателите на маркетинга от света - наред с празничното видео на John Lewis, тя традиционно е изработена като приказна история и е финансирана с масивен рекламен бюджет.
Водещи герои в тазгодишния спот са две красиви и елегантни феи - Вълшебство и Бласък. Те летят над големия град в уютната зимна нощ и събират двойка, връщат изгубена котка на собственика й, извеждат децата на улицата, извън стаята с телевизора и другите екрани, като успяват да накарат снега да завали. През цялото това време те и останалите герои в рекламата демонстрират новите тоалети на Marks & Spencer.
Рекламната идея е на агенция RKCR/Y&R от Острова, а изпълнението - на продуцентска компания Independent Films, посочва Adweek. Саундтракът е оживена версия на песента на Джули Лондон "Fly Me to the Moon".
Ето и видеото.
Вижте още: „Пингвинът, моят приятел“ - новата Коледна реклама на John Lewis
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Русия е предложила на САЩ да купи самолети на Boeing със замразени активи
Бизнес |Бившият британски премиер Лиз Тръс стартира собствена социална мрежа
Свят |Държавният секретар Рубио и спецпратеникът Уиткоф отиват във Франция за разговори за Украйна и Иран
Свят |Съдят Google за 5 млрд. паунда заради злоупотреба с „почти пълно господство“ в интернет търсенето
Технологии |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.