Този билборд е напълно видим само за хора с цветна слепота
Банката „Торонто-Доминион“ (TD Bank) пусна нова кампания с билбордове, която е повече от това, което се вижда на пръв поглед, независимо дали имате перфектно цветно зрение, или не.
За хората със стандартно цветно зрение билбордовете, измислени от Ogilvy Canada, изглеждат като празни зелени платна, но ако се вгледате по-внимателно, ще откриете, че те са съставени от зелени и червени точки.
Те са от съществено значение за създаването на скритото им послание, което се разкрива само пред тези с дефицит на цветното зрение. То гласи: „Ако можете да видите това, то е, защото ние ви виждаме“.
Кампанията популяризира адаптера за достъпност TD - безплатно разширение на Google Chrome, предназначено да направи интернет по-приобщаващ. Тъй като по-малко от 3% от интернет е достъпен за потребители с увреждания, този инструмент има за цел да изравни условията на достъп на потребители с далтонизъм.
Чрез адаптера за достъпност TD потребителите могат да персонализират сърфирането си с ръководства за четене, по-големи шрифтове, подходящи за хора с дислексия, и различни цветови режими, включително монохромен, тъмен режим и ниска наситеност. Той започна като инструмент за вътрешна употреба, но вече е достъпен безплатно за обществеността.
Снимка: Ogilvy Canada
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.