Летище София с нова система за обработка на до 2400 багажа на час

Летище София монтира нова система с капацитет за обработка на до 2400 багажа на час. Оборудването вече е доставено на място, съобщиха на своята Facebook страница от столичния аеропорт.
"Седем камиона с най-модерната система за обработка на багажа (BHS) пристигнаха на Летище София. Започва подготовката за монтаж и интегриране на тази иновативна технология, която ще осигури още по-бързо, сигурно и ефективно обслужване на вашия багаж", обясняват от летището в социалната мрежа.
Новата система е доставена от световно признатия лидер Alstef Group – експерт в автоматизирани решения за обработка на багаж и вътрешна логистика.
С капацитет за обработка до 2400 багажа на час, системата ще гарантира сигурното и ефективно управление на милиони чекирани багажи годишно. Проектът е на стойност над 20 милиона лева, казват още от Летище София.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Мелони тръгва за среща с Тръмп, търси ролята на посредник
Свят |Xpress Factoring - нов финансов инструмент предлага решение за експресно оборотно финансиране и ликвидност
Финанси |Рюте: Пътят на Украйна към НАТО остава необратим
Свят |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.