Диана Жекова: Все повече потребители виждат лукса като начин да повишат самоувереността си, да постигнат определени цели, да живеят по-здравословно 

Диана Жекова: Все повече потребители виждат лукса като начин да повишат самоувереността си, да постигнат определени цели, да живеят по-здравословно 

Диана Жекова е мениджър Бизнес Развитие за България на Луксозни продукти L’Oréal,  чието портфолио  включва марките Giorgio Armani, YSL, Lancôme, Prada, Valentino. В областта на луксозната козметика работи от над 20 години.  

Диана Жекова ще вземе участие във fireside chat на тема “Луксозните стоки - повече възможности в по-голям свят” на 7-ия годишен форум “Производство и търговия”, който ще се проведе на 18 март в Capital Fort. Темите на дискусията ще бъдат: Еволюция на дефиницията за "лукс": бранд, качество или уникално преживяване,  влиянието на "достъпния лукс" върху традиционните премиум марки и как се запазва ексклузивността в дигиталния свят? 

Какви са основните предизвикателства  за луксозните марки, които искат да запазят своята ексклузивност, докато същевременно се адаптират към новите тенденции за достъпност и широка аудитория? 

Съвременният пазар предоставя многоженство възможности за достъп до лукс. Основното предимство на всяка луксозна марка е нейната идентичност, въплъщаваща ценностите ѝ и очакванията на потребителите, свързани с едно различно, уникално изживяване. Същевременно вярвам, че луксозните марки трябва да дават пример с насочеността си към устойчиво развитие. По отношение на козметичните продукти това означава чисти формули, които не отстъпват по ефективност. 

 Какви тенденции виждате в бъдещето на луксозните стоки и как ще се променят потребителските изисквания към тях през следващото десетилетие? 

Всеки потребител възприема лукса по различен начин. За някой е свързан с удовлетворението да притежава продукт с високо качество, за друг е усещането за мигновен комфорт. За трети е изкуството на живот. Все повече потребители виждат лукса като начин да повишат самоувереността си, да постигнат определени цели, да живеят по-здравословно. Луксът би могъл да подпомогне духовното и ментално развитие. Смятам, че ще се запази и тенденцията потребителите да считат покупката на луксозна стока като инвестиция. Да не забравяме и тези, които страдат от FOMO и не искат да изпуснат най-новите тенденции, лимитирани издания, колаборации 

 Как L'Oreal се стреми да балансира между иновации, технологиите и запазването на уникалността на марките си в свят, който става все по-свързан и дигитализиран? 

Инвестицията в изследвания и развитие е привилегия на големите компании. С широкото си портфолио от марки L’Oréal има възможност да отговори на желанията на луксозния клиент. Ние следваме желанията му, дори да навлиза в нови територии. Дигиталният и физически свят са неразривно свързани. В един хибриден свят луксозният потребител очаква повече от всякога да бъде изненадан и забавляван. Метавселената и добавената реалност предоставят нови атрактивни възможности. 

7-ият годишен форум „Производство и търговия“ ще се състои на 18 март 2025 г. в Capital Fort с начален час 9:30 ч. и е със свободен вход след регистрация, която може да направите тук

*** 

Ексклузивен партньор: Kaufland 

С подкрепата на: Opel България 

Институционални партньори: Българска стопанска камара (БСК), Френско-Българска търговска и индустриална камара, Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП), Българска търговско-промишлена палата и Конфиндустрия България

Медийни партньори: Българска национална телевизия, dir.bg 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ