Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|NBC продаде всички рекламни позиции в ефира на Супербоул
Американската телевизия NBC е продала всяка позиция за реклама в най-гледаното ефирно време за годината в САЩ - финала на футболната лига Супербоул, когато традиционно пред малкия екран застават едновременно над 100 млн. американци.
Всички предложения за излъчване на спотове на цена от 4,5 млн. долара са закупени. Свободни места за големите рекламодатели има вече само в някои ефирни минути преди играта, която започва на 1 февруари. Това посочва изпълнителният вицепрезидент рекламни продажби на NBCUniversal Сет Уинтър, цитиран от Adweek. Краят на януари не е типично време това да се обяви, отбелязва още Adweek. Миналата година Fox е разпродала играта още през декември.
Смята се, че NBC се е забавила заради тежки предоговори с компании, след като поиска 4,5 млн. долара за излъчването на една реклама. Освен това сделките се развиват на рекламен пазар, в който няколко ключови играчи, основно автомобилни производители, изключват еднократното рекламиране за такива големи суми. Слухове сочат също, че NBC е поискала "допълнителна инвестиция" от рекламодатели, които се явяват в ефира на Супербоул за първи път.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Акциите на малка медийна група скочиха с 350%, след като синът и снахата на Тръмп инвестираха в компанията
Бизнес |Лекари имплантираха най-малкото изкуствено сърце в света на 7-годишно дете
Наука и Здраве |Алтернативни инвестиции: Как работи пиратската борса в Сомалия?
Любопитно |Украйна удължи с още три месеца военното положение и мобилизацията
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.