Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|d:istinkt: Превръщаме потребителите във фенове
Основана през 2001 г. като компания за цялостно обслужване в областта на стратегическите комуникации консултантска компания, днес портфолиото на d:istinkt се фокусира върху бизнес консултации, стратегически комуникации, връзки с обществеността, креативен PR, дигитални комуникации, КСО и управление на кризи. Агенцията помага на компаниите да оформят своите брандове, за да постигнат запомняща се и изключителна идентичност и да преосмислят начина, по който подхождат към своите потребители.
d:istinkt е реализирала множество комуникационни проекти в България, Косово, Босна и Херцеговина, Малта, Португалия и Естония. Компанията си партнира с големи и малки проекти с различни клиенти - от бутикови марки до пазарни лидери, международни организации, държавни институции, корпорации и неправителствени организации. В над 20-годишната си история d:istinkt е работила за 350 бранда, с които е реализирала над 740 кампании в различни индустрии, включително телекомуникации, фармация и здравеопазване, бързооборотни стоки, образование, логистика, финанси.
Списъкът включва брандове като Лидл България, Теленор България, CETIN България, издателство Клет България с брандовете си Анубис, Булвест, Асоциацията на Кеймбридж училищата в България, Speedy, Samsung Climate Solutions, Европейски парламент, Европейска комисия, фармацевтичния лидер SOBI, Reckitt, TELUS International, КЗП, Gilead, Abbvie, МВР, Unicef и други.
В специалното издание на списание "Мениджър" Creative Bulgaria може да прочетете повече информация за това какъв екип стои зад агенцията, както и някои от най-интересните проекти, които е реализирал:
Creative Bulgaria е налично в мобилното приложение на списание "Мениджър" - ZinZin.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Германия и Италия се разминават по отношение на инфлацията: Какви са последиците за еврозоната?
Икономика |Ведомството на Мъск се е сдобило с данни за заплатите на 276 000 федерални служители
Свят |Китай вкарва в единна платформа всички обществени жалби в страната
Свят |Денят в цифри
България |Похарчили сме над 4 млрд. лв. за лични пътувания и фирмени командировки през 2024 г.
България |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 31-ви март до 6-ти април
Хороскоп |Марин Льо Пен беше призната за виновна за присвояване на пари от ЕС, осъдиха я на 4 г. лишаване от свобода
Свят |Тръмп е „много ядосан“ на Путин заради Украйна, заплашва с нови санкции
Свят |От април пътуваме до Великобритания с електронно разрешително
Свят |Прогноза: Повече фалити у нас през 2025 и 2026 година
Бизнес |На днешната дата, 31 март. Рождениците днес
На днешната дата |Няколко прости начина да развиете вашето въображение
Техники за успех |Зеленски поръчал на екипа си да се готвят за избори
Свят |

Коментари
Няма въведени кометари.