Lexus отбелязва 25 години от „December to Remember“ с носталгични реклами

Lexus отбелязва 25 години от „December to Remember“ с носталгични реклами

Lexus отбелязва 25-ата годишнина на „December to Remember“ - кампания, която служи като основен елемент от маркетинговата стратегия на автомобилния производител от създаването си през 1999 г., с разкриването на две нови реклами, предназначени да събудят ваканционна носталгия, пише Marketing Dive. 

Първият 45-секунден спот „Писмо“ („Letter”) показва огромните усилия, които полага едно семейство, подпомогнато от своите автомобили Lexus, за да помогне на младо момиче да достави писмо до Дядо Коледа. Клипът проследява дуото майка-дъщеря, докато пристигат в пощата, за да доставят писмо за Дядо Коледа, само за да разберат, че мястото е затворено. Използвайки интелигентния асистент на Lexus NX, майката се обажда по телефона на чичо Брайън, който пристига с Lexus RX, за да помогне на писмото да се движи. Накрая виждаме как семейството спира до дядото на дъщерята в неговия Lexus GX. Порив на вятъра отвява писмото, преди тя да успее да го предаде, но когато се събужда на следващата сутрин с ново пиано, тя възкликва: „Той наистина получи писмото ми!“ 

„Прогноза“ („Forecast“) разказва историята на метеоролог, заседнал в офиса поради зимна буря, преди да бъде изненадан от неочаквани гости. Видеото започва с метеоролог, който заявява на своите слушатели, че ще остане в офиса заради продължаваща зимна буря. След това обаче той е изненадан, когато приятелите и семейството му отиват да празнуват с него с помощта на техните автомобили Lexus GX, TX и LX. 

Спотовете ще се излъчват по кабел, разширения за цифрово излъчване и спортни програми, включително „Футбол в четвъртък вечер“ на Amazon. В допълнение към тях, Lexus ще си партнира със създатели на съдържание, за да споделят тематични творения на Lexus за своите социални медии. 

В допълнение към „December to Remember“, който служи като ключов принос за идентичността на марката Lexus, кампанията също така постави стандарт в автомобилната индустрия, за да се съсредоточи не само върху маркетинга на продукти, но и върху създаването на запомнящи се моменти, добавя изданието.

„Ние в Lexus вярваме, че когато наистина разбираме хората, можем да създадем невероятни продукти и преживявания за нашите гости. Този ​​ориентиран към човека подход ръководи нашата кампания „December to Remember“ всяка година, като ни тласка да създаваме завладяващи истории за нашата публика“, каза Синтия Тенхаус, вицепрезидент на маркетинга на Lexus, в изявление. 

Lexus ще завърши кампанията си по-късно този сезон, като си партнира със създателите на съдържание, за да разработи „неочаквани творения на Lexus“, които да бъдат споделяни с публиката в социалните медии, включително ядливи дизайни от Мариан Саркисян и ледени скулптури в реален размер от Марко Ернандес.

Източник: Джесика Дейоза Marketing Dive

Превод и редакция: Нели Тодорова                                                   

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ