Хайди Клум и Сийл купуват дома на мечтите си

Германската топ манекенка Хайди Клум и 47-годишният й съпруг – певецът Сийл, купуват за голямото си семейство дома на мечтите си.
За да покаже, че наистина иска луксозната къща, двойката е готова да плати дори значително повече от обявената за нея цена от 13.4 млн. долара, отбелязва „Холивуд Рипортър”. Финализирането на сделката предстои. За къщата наддават и други заможни купувачи.
Имотът се намира в луксозното предградие Брентууд на Лос Анджелис, където живеят Бен Афлек, Дженифър Гарнър, Рийз Уидърспун, Арнолд Шварценегер и жена му - телевизионната журналистка Мария Шрайвър.
Къщата е в средиземноморски стил. Има осем спални, които ще бъдат предостатъчно за четирите деца на звездната двойка, коментира „Дейли Мейл”. В кухнята е вградена шотландска камина от 1603 г. В библиотеката е вградена друга камина, за която се смята, че е оригинална собственост на Наполеон. И всичко това е съчетано с два огромни красиви гардероба, където Хайди вероятно ще постави модната си колекция.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.