Род Стюарт получи рицарско звание

Британският рокпевец Род Стюарт получи рицарски сан от кралица Елизабет Втора, съобщи „Франс прес”.
Британската звезда, сред чиито хитове са Do Ya Think I'm Sexy? и Maggie Mae, е награден както за музиката си, така и за благотворителната си дейност.
71-годишният музикант, който е продал десетки милиони албуми, благодари на кралицата и заяви, че не може да иска нищо повече.
Род Стюарт вече ще носи името сър Род. Името му се прибавя към тези на други получили благороднически сан музиканти като Пол Маккартни и Елтън Джон.
Сред другите новополучили рицарски сан е и британският астронавт Тим Пийк, който в момента се намира на борда на Международната космическа станция, съобщи БТА. Той е награден за услуги към космическите изследвания и научното образование и става първият получил рицарски сан в космоса.
Рицарските почести се дават от кралицата два пъти годишно - по случай рождения й ден и в началото на годината.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.