Премиерът на Катар купи най-скъпия имот в Ню Йорк

Милиардерът и премиер на Катар ще плати 100 милиона долара за най-скъпия апартамент в Ню Йорк, съобщава New York Post. Според изданието министър председателят - шейх Хамад бин Ясим бин Джабер Ал Тани се е договорил да купи двуетажния мезонет от луксозния небостъргач One57, който все още се строи. Друг мезонет в сградата беше продаден за рекордните 90 долара милиона през май.
New York Pоst съобщава още, че шейхът също така планира да купи четири други апартамента в сградата, които вероятно ще излязат на обща цена около 250 милиона долара.
Шейхът, който има 2 жени и 16 деца, стъпи на имотния пазар в Ню Йорк по-рано тази година, когато се опита да купи апартамента на Пето авеню на покойната богата наследница Хюгет Кларк. Отсрещната страна обаче отказа офертата с мотива, че "има прекалено много деца."
Подобна съпротива шейхът срещна и когато се опита да купи скъпи имоти в две други изключителни сгради в Ню Йорк.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Времето: Слънчево с максимални температури до 24 градуса
България |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.