Facebook намалявал успеваемостта на студентите
Холандският професор Пол Киршнер посвети няколко месеца на изследване, доказващо нещо, която всяка средностатистическа баба у нас повтаря на внуците си: „Висенето” във Facebook пречи на учебната подготовка.
Проф. Киршнер провел изследване с 219 студенти на възраст от 19 до 54 години в един американски университет, специално посветено на влиянието на Facebook върху успеваемостта, пише The Daily Mail.
Така установил, че оценките на студентите, подготвящи се за изпити без да се изключват от социалната мрежа са средно с около 20% по-ниски в сравнение с останалите, които не си раздвояват вниманието с Facebook.
Също така, оказало се, че студентите, които не си губят времето в социалната мрежа отделят за учене средно 88 % повече време.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.