9 странни японски продукта, които всъщност са полезни

Япония има репутацията страна, произвеждаща едни от най-странните неща по света. Нещо повече - думата „чиндогу“ се отнася до изобретения, които са технически практични, но изключително ексцентрични в своето изпълнение. Тези продукти са толкова странни, че някои дори не са предназначени за производство.
Има някои обаче, които въпреки необикновеността си, могат да ви свършат работа и всъщност не са чак толкова безполезни.
1. Кутия за банан
Случвало ли ви се е да си сложите банан в чантата, а след това да го размажете, без да искате? Въобще не е приятно. И тази кутия ще ви предпази точно от това.
2. Urusakunai Kara OK! Тихият микрофон
Да, този микрофон изглежда безумно. За щастие, не е нужно да го използвате на публични места. Джаджата е идеална за онези от вас, които обичат да пеят по цял ден и цяла нощ, без да тормозят своите съседи (или просто в случаите, когато не искате да чувате своя собствен глас). Четката ви за коса не може да прави такива неща, нали?
3. Възглавница за бюрото
Идеална за дрямка в средата на работния ден или просто за удобна възглавничка за стола ви.
4. Самоснимачка
Понякога е много трудно да си направиш сам добра снимка.
5. За почитателите на маслото
Една бучка масло се превръща по магически път в малки и тънки ивици. Авторите твърдят, че така то е много по-вкусно.
6. Звукоулавящата възглавница
Тази възглавница ви позволява да слушате музика или да гледате телевизия, дори когато лежите. С други думи – звукът ще достига до вас, дори и да сте си запушили едното ухо.
7. Офис хартия се превръща в тоалетна хартия
Просто добавете малко вода. За всички онези от вас, които просто нямат време да изтичат до магазина, за да си купят тоалетна хартия.
8. Саморазбъркваща се тенджера
Тази тенджера използва инерцията на водата, за да сгрява нещата в нея по-бързо и по-ефикасно.
9. Летен охлаждащ спрей
Изглежда малко гнусно, но този спрей ще ви охлади през големите жеги.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Времето: Слънчево с максимални температури до 24 градуса
България |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.