Формула 1 се завръща в ефира на БНТ

Формула 1 ще се завърне в ефира на Българската национална телевизия, съобщиха от медията. Това ще се случи точно 20 години след първото излъчване на най-престижното автомобилно състезание по БНТ. В далечната 1992 година гонките коментират Ричард Груев и Илия Чубриков.
Зрителите на БНТ 2 ще могат да видят всичките 20 старта от световния шампионат във Формула 1. Началото ще бъде поставено в 10:30 ч. на 18 март с Гран При на Австралия в Мелбърн. По традиция сезонът ще завърши на 26 ноември с Гран При на Бразилия в Сао Пауло.
По силата за сублиценз с ТВ+, БНТ 2 ще излъчва европейските стартове от 18:00ч., а останалите – час след края на съответното състезание. Коментарът ще бъде допълнен с подробна информация от кухнята на отборите и професионален технически анализ от студиото на БНТ 2 преди и след всеки старт.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Денят в цифри
България |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |НАП разширява списъка на стоките с висок фискален риск
Бизнес |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Безос изпрати годеницата си и Кейти Пери в космоса (видео)
Любопитно |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.