Кораб с тръби за „Южен поток” заседна в бургаското пристанище

В Бургаското пристанище е заседнал кораб, натоварен с тръби за „Южен поток”. Това каза за Радио „Фокус”– Бургас капитан Станимир Николов, директор на „Морска администрация” – Бургас. В момента тече операция по неговото извеждане. „Снехме го вече на вода, излиза на рейда”, посочи той.
Операцията е започнала в 16.30 часа и очакванията са до 10 минути тя да приключи. Причината корабът да заседне е по-малка дълбочина в подходния канал, от когато са направени последните промени. „Явно се е получил нанос, вследствие на лошото време”, обясни капитан Николов. В операцията са се включили 3 пристанищни влекача.
Дължината на кораба е 180 м. „Максималното газене е 10.80 м при дълбочина на подходния канал 11 м. Може би около 5 месеца не е влизал кораб с такова газене в „Бургас – 1”, обясни капитан Николов.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Мелони тръгва за среща с Тръмп, търси ролята на посредник
Свят |Xpress Factoring - нов финансов инструмент предлага решение за експресно оборотно финансиране и ликвидност
Финанси |Рюте: Пътят на Украйна към НАТО остава необратим
Свят |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.