Тридневна акция по кръводаряване тече в "Пирогов"

България
Обновена 16:50ч., 21.01.2016
Втори ден тече акция по кръводаряване в УМБАЛСМ „Пирогов”. Най-често кръводарители са самите лекари от болничното заведение и близки на пациентите, но да дари кръв може всеки здрав човек на възраст между 18 и 65 години в Рапортната зала на 2 ет. между 10 и 14.30 часа. Добре е желаещите да са добре закусили и да са пили кафе. 450 милилитра кръв дарява всеки отговарящ на условията, казва д-р Евгения Шурлиева, трансфузионен хематолог пред БНР.
След кръводаряването кръвта се изследва за СПИН, хепатит B, хепатит C и сифилис. Кръв се прелива, само след като е диагностицирана.
По 20 души на ден даряват кръв в кампанията, която продължава и утре.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Световното производство и потребление на вино се сринаха до най-ниските си нива от 1961 година
Бизнес |Урсула фон дер Лайен: Западът, какъвто го познавахме, вече не съществува
ЕС |Акциите на малка медийна група скочиха с 350%, след като синът и снахата на Тръмп инвестираха в компанията
Бизнес |Лекари имплантираха най-малкото изкуствено сърце в света на 7-годишно дете
Наука и Здраве |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.