Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Кризата с КТБ виновна за изчезването на българския домат

Домати българско производство в момента няма на пазара. До около седмица обаче трябва да започне да излиза розов домат. Това заявиха в ефира на bTV председателят на Българската асоциация на производителите на оранжерийна продукция Велин Георгиев и на Държавната комисия по стокови борси и тържища Едуард Стойчев.
„КТБ ни подпомагаше в производството, но с развилите се обстоятелства в момента нямаме достатъчно средства”, коментира Георгиев, като обясни, че кризата с КТБ донякъде е виновна за изчезването на българския домат.
Той настоя за държавна помощ за сектора, защото заради руското ембарго за внос всички плодове и зеленчуци от Европа идват в България.
Символична част от зеленчуците и плодовете на пазара са български. През миналия декември 11% от доматите бяха наши. През януари ситуацията е леко променена и родната стока е 14%. Оранжерийната ни продукция е по-скъпа, отколкото вносната, която идва от по-топли страни.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |7 от най-сладките клипчета с кучета
Маркетинг |MEGGLE затваря производството си в България
Бизнес | Advertorial |Бизнес притча за Хронос и Кайрос
Маркетинг | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.