Клиентите на мобилни услуги във Великобритания губят по 5 млрд. лири годишно

Клиентите на мобилни услуги във Великобритания губят по 5 млрд. лири годишно

Три четвърти от потребителите на мобилни услуги във Великобритания губят по 200 лири на година, защото ползват неподходящ потребителски договор, показва ново изследване, цитирано от BBC. Хората масово използват само една четвърт от месечните си свободни минути.

Изследователите са стигнали до заключението, че потребителите на мобилни телефони във Великобритания губят почти 5 млрд. лири годишно заради неправилно подбрани тарифни планове. Основната причина е страхът от „шокови сметки” или от получаване на прекалено високи сметки.

Затова те се презастраховат, като се абонират за планове с безплатни минути 4 пъти повече от реално ползваните или необходимите им, показват данните. Проучването е изследвало и популярността на смартфоните сред клиентите, които са увеличили двойно повече използването на интернет. Докладът показва, че различните нива на тарифите за мобилните мрежи и тези за интернет водят до объркване на потребителите.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ