Тръмп заплаши с отнемане на лиценза на CBS News заради теми за Украйна и Гренландия

Президентът на САЩ Доналд Тръмп заплаши да отнеме лицензите за излъчване на CBS и програмата 60 Minutes заради теми за конфликта в Украйна и репортаж от Гренландия, които според републиканеца съдържат клеветническа информация за него.
„За мен е чест да съдя 60 Minutes, CBS „Fake“ News и медийния холдинг Paramount за техните безобразно неверни репортажи“, написа Тръмп в собствената си социална мрежа Truth Social. „Те не са новинарско предаване, те са нечестни медийни специалисти, маскирани като новини, и трябва да бъдат държани отговорни за това, което са направили и продължават да правят. Трябва да загубят лиценза си!“, написа той. Американският лидер изрази надежда, че Федералната комисия по комуникациите на САЩ ще наложи максимални глоби на телевизионния канал и ще го принуди да понесе "много значителни санкции".
В неделя предаването „60 Minutes“ излъчи два материала - интервю с Володимир Зеленски, който критикува подхода на администрацията на Тръмп към конфликта в Украйна, и репортаж от Гренландия, в който жителите на острова се обявиха против присъединяването към Съединените щати. „Почти всяка седмица „60 минути“ споменава името на Тръмп по унизителен и клеветнически начин, но шоуто този уикенд надпревари всички. Те пуснаха не един или два сюжета за Тръмп - една за конфликта в Украйна, в който казах, че никога нямаше да се случи, ако изборите през 2020 г. не бяха откраднати. И другата история за Гренландия, която създава фалшива, заблудена, изфабрикувана картина на страната ни под мое ръководство“, коментира ситуацията президентът.
В началото на октомври кампанията на Тръмп настоя CBS да публикува нередактирана версия на интервюто с Харис. Републиканският кандидат за президент е убеден, че продуцентите на "60 Minutes" многократно са променяли и монтирали отговорите на Харис.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Денят в цифри
България |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |7 от най-сладките клипчета с кучета
Маркетинг |MEGGLE затваря производството си в България
Бизнес | Advertorial |Бизнес притча за Хронос и Кайрос
Маркетинг | Advertorial |Един наръчник за перфектните комбинации от цветове
Маркетинг |ЕС излиза от Енергийната харта
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.