Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Китайците станаха най-големите потребители на червено вино в света

Китай е най-големият потребител на червено вино в световен мащаб според обобщени данни за 2013 г., съобщи The Independent, позовавайки се на изследване на консултантската компания Vinexpo. През изминалата година жителите на КНР (в това число и Хонконг) са изпили 1,8 млрд. бутилки вино.
Франция е на второ място, а на трето е Италия. Потреблението в Китай е нараснало с 2,3 % през 2013 г., докато във Франция и Китай се е свило съответно с 18% и 5,8%. Като цяло, за последните 5 години, консумацията на червено вино в Китай е скочила с цели 136%
От Vinexpo обясняват растящата популярност на червеното вино в Китай с факта, че червеният цвят е символ на богатство и власт в страната. А белият се асоциира със смъртта.
Около 80 % от консумираното вино в Китай е вътрешно производтво, но и вносът бележи ръст – със 7% за последните шест години.
Ключови думи
|
|
Денят в цифри
България |Тръмп заплаши с отнемане на лиценза на CBS News заради теми за Украйна и Гренландия
Свят |Съкращения на британската хуманитарна помощ ще засегнат 55,5 милиона души по света
Свят |Съседните страни ще отпразнуват по-скъп Великден
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14-и до 20-и април
Хороскоп |Уникални снимки на животни, уловени в точния момент
Свят | Advertorial |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |На днешната дата, 14 април. Рождениците днес
На днешната дата |Мързелът има нужда от нова дефиниция
Свят |Как да изградим смислени връзки в ерата на дигиталните мрежи?
Маркетинг |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.