Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Изкуството на бизнес срещите

Бизнес срещите са обещаващ ход за напредък в работата, но рядко се провеждат както трябва. Няколко прости стъпки обаче могат да ни помогнат да застанем от печелившата страна на конферентната маса.
Мениджърите често определят бизнес срещите си да траят около час просто защото органайзърите им са разделени на такива периоди. Работата обаче може да бъде свършена за много по-малко време. Изпробвайте следните три съвета, за да съкратите и в същото време да подобрите качеството на работните си срещи.
1. Изправете се. Повечето хора не са склонни да се мотаят и да обсъждат излишни неща, ако краката ги болят. Махнете столовете от конферентната зала. Когато са прави, хората често пъти са с по-изострено внимание и участват по-активно в дискусията.
2. Използвайте часовник за засичане на времето. Определете точен период от време за обсъждането на всеки въпрос и настройте таймера на телефона си. Когато времето изтече, обобщете казаното дотук и преминете към следващата точка.
3. Покажете стойността на срещата. Още в началото покажете на всички колко пари губи компанията ви от присъствието на участниците в дискусията за един час. Когато хората осъзнаят колко много струва отсъствието им от работа на фирмата, ще се мобилизират и ще покажат максимална ефективност.
По материали от Harvard Business Review.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Блумбърг: САЩ смекчават исканията си към Украйна в преговорите за сделката за минерали
Бизнес |Бизнес перспективи: Балкански еднорози - колко са стартъпите с оценка от над $1 млрд. в региона?
Компании |Пощите на Хонконг спират доставката на пратки в САЩ
Бизнес |Кой "за", кой "против": коментарите на политиците преди вота на недоверие
Политика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.