Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Производството на вино в най-големия район на отрасъла във Франция спадна до 33-годишен минимум

Обемът на виното, произведено в Бордо през 2024 г., е най-ниският от 1991 г. насам, съобщава каналът France24, като се позовава на Междупрофесионалния съвет по винопроизводство в Бордо (Conseil Interprofessionnel du Vin de Bordeaux, CIVB).
Бордо е най-големият винопроизводителен регион във Франция. Според изданието винопроизводителите от Бордо са произвели 3,3 хектолитра вино през 2024 г., което е с 14% по-малко от 2023 г. „Неблагоприятните метеорологични условия, особено сланите, повлияха на производството, а обилните валежи през пролетта допринесоха за разпространението на болести, главно плесени“, отбелязва France24.
Друг фактор, повлиял на обема на производството, според изданието, е системното намаляване на лозята във Франция. През 2024 г. в Бордо реколтата е събрана от 95 хиляди хектара срещу 103 хиляди хектара през 2023 година. Според France24 намаленият обем на производство може да повиши цените на вината от Бордо. Търсенето на този продукт може също да помогне на винопроизводителите да разпродадат старите си запаси.
Според изданието винопроизводителите от Бордо са загрижени и за възможните последици от въвеждането на мита върху европейските вина от Америка. Според France24 САЩ са най-големият експортен пазар за вина от Бордо. През 2024 г. на щатите е доставено вино на стойност 340 милиона евро.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Nissan ще намали производството на най-популярния си в САЩ джип
Компании |Бизнес перспективи: Кои компании могат да бъдат засегнати от митата за чипове
Бизнес |Времето: Слънчево с максимални температури до 24 градуса
България |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.