Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Министерството на икономиката отвори канал за пряка връзка с чуждестранния бизнес у нас

Чуждестранният бизнес в България вече има пряка връзка за комуникация с министъра на икономиката и индустрията Никола Стоянов. Тя е създадена по негова инициатива, а компаниите имат възможност да представят своите проблеми и въпроси чрез специално създаден канал в мобилно приложение или посредством електронна поща, които се разглеждат от ресорния министър в оперативен порядък, съобщиха от министерството на икономиката.
Целта е да се създаде по-ефективна и бърза комуникация между бизнеса и икономическия министър, което ще позволи прякото му ангажиране с поставените теми. „Инициативата е още един механизъм за подобряване на диалога и координацията с компаниите, които оперират у нас“, посочи министър Стоянов.
Чуждестранните компании представляват значима част от бизнеса в България. Инвестициите в България само от държавите от Европейския съюз надхвърлят 38 млрд. евро. „Целта ни е не просто да увеличаваме обемите на инвестициите, но и тяхната добавена стойност. Фокусираме усилия да привлечем компании, които ще предложат и много по-конкурентно заплащане на своите служители. За да се случи това обаче, от ключово значение е подобряването на бизнес средата, а възможността за директна комуникация с изпълнителната власт е една добра предпоставка за това“, смята Никола Стоянов.
Припомняме, че през октомври м.г. министър Стоянов стартира поредица от срещи във формат „закуска с инвеститори“. На тях компаниите от чужбина в неформална среда представят проблемите, които срещат в България, както и своите потенциални планове за развитие. До момента вече са проведени серия от срещи с едни от най-големите търговски партньори на страната, в това число Австрия, Германия, Италия, Франция, САЩ и др. На проведените дискусии компаниите и чуждестранните търговски камари се обединиха около мнението, че разкриването на подобна пряка връзка на контакт ще бъде силен сигнал за тях.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Цитат на деня
Цитат на деня |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.