Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Футболната легенда Дейвид Бекъм регистрира търговската си марка в Русия

Компанията на Дейвид Бекъм е регистрирала търговската си марка David Beckham в руската служба за интелектуална собственост. Това става ясно от документи, публикувани в базата данни на ведомството. Според ведомството заявлението за регистрация на марката е подадено в службата на 21 юни 2024 г. и е регистрирано на 7 февруари 2025 г. Притежателят на авторските права е компанията DB Ventures.
От данните на службата става ясно, че под марката David Beckham в Русия могат да се произвеждат текстил за дома и спорта, както и стоки за бебета и мебелната промишленост - мебелни покрития, салфетки за маса, носни кърпички, мрежи против комари, чанти и спални чували за новородени, кухненски кърпи, постелки за йога и кожени покривки.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Heineken надмина прогнозите за продажби за първото тримесечие
Свят |Англия пуска 1600 км затворени за ремонт основни пътища, за да избегне задръствания за празниците
Свят |PwC спира работа в повече от дузина държави
Компании |Вашингтон спря финансирането на 139 чуждестранни програми за 215 млн. долара, сред които и в България
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Байдън разкритикува Тръмп в първата си реч, откакто напусна Белия дом
Политика |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.