Събев определи готвения за утре протест на превозвачите като опит за шантаж

Министърът на транспорта Николай Събев определи готвения за утре протест на транспортните фирми като опит за шантаж от страна на някои превозвачи.
"С хора, които не искат да преговаряме, а искат просто да правят…, не знам какво искат да направят, но с такива хора ние няма нужда да преговаряме. Те не търсят диалог", каза Събев за утрешния протест на превозвачите.
По думите му, правителството е изплатило повече от 60 млн. лева субсидии, но това не е решило транспортните проблеми на страната, предава БНР.
"Има много селища в селищните системи на България, които нямат публичен транспорт. Това не е нормално. Ние заради това ги поканихме, обсъдихме и казахме: Вижте, трябва да няма дублиране на разписания. Трябва да е ясно кое е селищна система, как ще се обслужва и всичко това трябва да бъде в синхрон с железопътната ни система, републиканската пътна мрежа и пътни съобщения – областни и общински транспорти. И това всичко трябва да започне да работи в синергия. В противен случай ние само ще даваме едни пари, в резултат на което потребителят пак няма да бъде обслужен", посочи още министърът на транспорта.
Днес в Русе министър Никорай Събев бе своеобразен домакин на круиз по Дунава, посветен на Деня на Европа и 15-годишнината от еврочленството на България и Румъния. Пасажери на кораба бяха представители на осем дипломатически мисии в страната.
Националният протест на превозвачите е с начален час 10.00 като още от сутринта камиони и автобуси ще започнат да се събират на входа на София откъм автомагистрала "Тракия", откъдето ще се придвижат към центъра на града. Засега протестът в столицата е обявен с продължителност до 22.00 ч. Паралелно, има готовност за протести на превозвачи и в други големи градове като Пловдив, Варна, Бругас, Русе, Благоевград, Плевен.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Съдят Google за 5 млрд. паунда заради злоупотреба с „почти пълно господство“ в интернет търсенето
Технологии |Световното производство и потребление на вино се сринаха до най-ниските си нива от 1961 година
Бизнес |Урсула фон дер Лайен: Западът, какъвто го познавахме, вече не съществува
ЕС |Акциите на малка медийна група скочиха с 350%, след като синът и снахата на Тръмп инвестираха в компанията
Бизнес |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.