Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Ще преразгледа ли Renault плановете си за затваряне на френските заводи?

„Автомобилостроителят Renault трябва да преразгледа решението си за закриване на свои фабрики във Франция. Държавата ще играе ролята си на акционер в Renault, за да се увери, че изборът, който компанията ще направи, няма да бъде против работните места и заводите във Франция“. Това заяви френският министър на финансите Бруно льо Мер цитиран от БНР.
Той също така добави, че правителството ще се опита да преговаря с производителя на автомобили и да остане „много бдително“ по отношение на стратегията на компанията за намаляване на разходите.
Финансовият министър посочи, че в неделя е обсъдил по телефона с председателя на Съвета на директорите Жан-Доминик Сенар индустриалните планове на Renault.
Льо Мер призна, че компанията трябва да се адаптира към новите предизвикателства. Според него промените трябва да отчитат дългосрочните интереси на Renault във Франция.
Миналата седмица Renault обяви планове за съкращаване на разходите си в размер на 2,2 млрд. долара след обезкуражаващи финансови резултати през миналата година. Компанията излезе на загуба от 141 млн. евро през 2019 г., след като реализира печалба о 3,3 млрд. евро година по-рано.
В същото време общи приходи на Renault спаднаха с 3,3% до 55,54 млрд. евро, тъй като продажбите на автомобили се свиха с 3,4% до 3,8 млн. броя най-вече в резултат на спад при продажбите в Китай със 17,2% и на продажбите в Африка, Близкия Изток, Индия и тихоокеанския регион с 19,3 на сто.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.