Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Светът аплодира тази реклама от Супербоул
Най-гледният рекламен ефир всяка година - финалът на американската футболна лига Супербоул, мина преди дни и традиционно светът на рекламата анализира кои са били най-успешните кампании в него. Излъчването на един 30-секунден спот по телевизията можеше да струва до 5 млн. долара.
При над 100 показани реклами, тази на Burger King с Анди Уорхол бе най-блестяща и запомняща се, макар и много необичайна, коментира изданието Inc.com. Каква бе тя? Веригата ресторанти Burger King представи видео, в което самият Уорхол, който почина през 1987 г., яде бургер от нея. По сведения на нейни представители, става дума за кадри от филм на датския режисьор Йорген Лет - "66 Scenes from America". След като се опитва в продължение на години, Burger King получава разрешение да ги използва за рекламна цел през 2019 г., разказва AdAge.
Видеото е доста далеч от всички реклами, показвани от Burger King досега и наскоро, но тишината в него и простотата му успяват да го отличат от шума на всички останали рекламни клипове по време на големия футболен финал. То създава и съспенс - мнозина сред зрителите коментираха, че са очаквали нещо да се случи. В крайна сметка не става нищо, това е "просто" Анди Уорхол, който яде бургер на Burger King. (При това не на McDonald's.)
Пълната сцена във филма на датския режисьор, в която Уорхол яде бургера, продължава малко над 4 минути и всъщност в нея няма нищо по-различно от частта, показана в рекламата на Супербоул като по-кратка. Маркетинг мениджърът на веригата за бързо хранене Фернандо Мачадо коментира, че е бил много впечатлен, когато е гледал за първи път кадрите от филма, в който Анди Уорхол яде бургера на Burger King.
Помислих си: "Това наистина ли е Анди Уорхол? Защо яде това? Какво става там?", казва той и посочва, че в компанията са искали да използват кадрите, без да ги променят изобщо.
"Това бе смело. Това бе рисковано. Блестящо е", коментира онлайн изданието Adweek.
Смята се, че рекламата е силен ход от брандинг гледна точка. Клипът завършва с надпис "Яж като Анди".
Това е тя.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Украйна удължи с още три месеца военното положение и мобилизацията
Свят |Бизнес перспективи: Ядрените планове на Европа остават на заден план заради скок при зелената енергия
Енергетика |Виктор Чучков-син на гости на „Софийски истории“
Общество |Годишната инфлация у нас над средната за ЕС и еврозоната
Икономика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.