Снимка на седмицата: Отново с хората

Маркетинг
Обновена 20:01ч., 15.10.2021
След като премина границата от 70% напълно ваксинирани лица над 16 години, австралийският щат Нови Южен Уелс позволи на много бизнеси отново да отворят врати тази седмица. Така, врати отвориха и много от атракциите на холдинга Merlin Entertainments, включително зоопарка в Сидни.
Животните, сред които и коалата бебе на снимката, отново се адаптират към любопитните погледи на хората в Австралия, където в момента пролетта е в разгара си, а през декември започва лятото.
Редом с магазините, фитнесите и салоните за красота, кината, театрите и галериите, врати отвориха още музеят „Мадам Тюсо“, както и аквариумът на Сидни.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
OpenAI работи по социална мрежа, подобна на X
Технологии |Петролът поевтинява, докато пазарите оценяват ефектите от търговската война
Енергетика |Байдън разкритикува Тръмп в първата си реч, откакто напусна Белия дом
Политика |Икономическият растеж на Китай надмина очакванията, но митата замъгляват перспективите
Икономика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.