ГЕРБ оттегли законопроекта за Българската автомобилна камара

България
Обновена 16:00ч., 29.06.2018
Законопроектът за Българската автомобилна камара е оттеглен. Това съобщи преди парламентарния контрол председателят на Народното събрание Цвета Караянчева.
Срещу законопроекта протестираха превозвачите, като го определиха като лобистки, а премиерът Бойко Борисов поиска от Станислав Иванов (ГЕРБ), вносител на текстовете, да ги оттегли.
Оттеглянето на законопроекта по всяка вероятност ще изкара защитниците му на улиците. Съюза на международните превозвачи, Българската асоциация на сдруженията в автомобилния транспорт и Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България заплашиха, че ще доведат протестно в София над 3000 камиона на 4 юли.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Световното производство и потребление на вино се сринаха до най-ниските си нива от 1961 година
Бизнес |Урсула фон дер Лайен: Западът, какъвто го познавахме, вече не съществува
ЕС |Акциите на малка медийна група скочиха с 350%, след като синът и снахата на Тръмп инвестираха в компанията
Бизнес |Лекари имплантираха най-малкото изкуствено сърце в света на 7-годишно дете
Наука и Здраве |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Топ мениджър на Lego загина в швейцарски ски курорт
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Какви ползи носи AI за начина, по който работим?
Next level HR 2025 |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.